Informaţii pe care companiile au obligaţia să le transmită către ANCOM
Categoria de furnizori |
Obiectul obligaţiei de informare |
Termenul |
Modalitatea de transmitere |
Temeiul legal |
Furnizorii de reţele publice de comunicaţii electronice sau de servicii de comunicaţii electronice destinate publicului |
a) o copie de pe fiecare dintre acordurile de acces şi de interconectare încheiate cu parteneri naționali sau externi |
a) în termen de 10 zile de la data încheierii acordurilor |
prin intermediul aplicatiei de date statistice de la pagina |
a) si b) Art.24 alin.(1) lit.d) din Decizia ANCOM nr.70/2023 |
b) toate informaţiile referitoare la modificarea sau la încetarea acordurilor de acces sau de interconectare încheiate, însoţite de acte doveditoare |
b) în termen de 10 zile de la data la care a survenit modificarea sau încetarea |
|||
Obligațiile de mai jos - lit. c)-h) - sunt în vigoare până la data de 18 martie 2025 |
||||
ORANGE ROMANIA COMMUNICATIONS S.A. |
c) proiectul modificării sau completării Ofertei de Referinţă pentru Interconectare |
c) cu cel puţin 25 de zile lucrătoare înainte de data adoptării proiectului (sau 7 luni în cazul modificării de structura sau de mare intindere) |
|
c) Art.1 alin.(41) din Decizia preşedintelui ANRC nr. 147/2002 |
d) refuzul, temeininc justificat, de a oferi interconectare la toate punctele de acces prevăzute |
d) cel mult 15 zile lucrătoare de la data primirii cererilor iniţiale sau ulterioare de interconectare |
d) Art.8 alin.(1) din Decizia preşedintelui ANRC nr. 147/2002 |
||
e) refuzul, temeininc justificat, de a oferi colocare în vederea interconectării |
e) cel mult 5 zile lucrătoare de la data primirii cererilor iniţiale sau ulterioare de colocare în vederea realizării interconectării |
e) Art.24 alin.(2) din Decizia preşedintelui ANRC nr. 147/2002 |
||
Furnizori cu putere semnificativă pe piaţa serviciilor de terminare la puncte fixe a apelurilor în propria reţea publică de telefonie * |
f) refuzul, temeinic justificat, de a asigura interconectarea |
f) cel mult 15 zile lucrătoare de la data primirii cererilor de interconectare |
|
f) Art. 8, alin.(5) din Deciziile preşedintelui ANCOM nr. 14, 16-18, 20-36, 38, 39, 41-45 din 2018, modificate prin Deciziile preşedintelui ANCOM nr. 1153, 1156-1158, 1160-1177, 1179, 1180, 1182-1185 din 2018. |
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS S.A., ORANGE ROMÂNIA S.A., DIGI ROMANIA S.A., VODAFONE ROMANIA S.A. |
g) proiectul modificării sau completării Ofertei de Referinţă pentru Interconectare |
g) cu cel putin 25 de zile lucrătoare înainte de data adoptării proiectului (sau 7 luni în cazul modificării de structura sau de mare întindere) |
|
g) Art. 6, alin.(3) din Deciziile preşedintelui ANCOM nr. 47-50 din 2018, modificate prin Deciziile preşedintelui ANCOM nr. 1146-1149 din 2018. |
h) refuzul, temeinic justificat, de a asigura interconectarea, potrivit solicitării Beneficiarului |
h) cel mult 15 zile lucrătoare de la data primirii cererilor de interconectare |
h) Art. 13, alin.(5) din Deciziile preşedintelui ANCOM nr. 47-50 din 2018, modificate prin Deciziile preşedintelui ANCOM nr. 1146-1149 din 2018. |
*„Adisam Telecom” - S.A., „Caro Network” - S.R.L., „Combridge” - S.R.L., „Connet-RO” - S.R.L., „Digi Romania” - S.A., „Dotro Telecom” - S.R.L., „Euroweb Romania” - S.R.L., „GTS Telecom” - S.R.L., „Ines Group” - S.R.L., „Intersat” - S.R.L., „Iristel Romania” - S.R.L., „Media Sat” - S.R.L., „Societatea Naţională De Radiocomunicaţii” - S.A., „Net-Connect Communications” - S.R.L., „Nextgen Communications” - S.R.L., „Nobel Globe” - S.R.L., „Orange România” S.A., „Prime Telecom” - S.R.L., „Smart Telecom Media” - S.R.L., „Spice Telecom” - S.R.L., „Telcor Communications” - S.R.L., „Telekom Romania Mobile Communications” - S.A., „Trans Tel Services” - S.R.L., „Vitanic RO” - S.R.L., „Viva Telecom” - S.R.L., „Telecom Blue Expert” - S.R.L., „Vodafone Romania” - S.A., „Volocall” - S.R.L.