Free cookie consent management tool by TermsFeed Actualizare preferințe cookie-uri

   

Contact

Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații

Adresă: str. Delea Nouă, nr. 2, cod 030925, Sector 3, București, România

Sediul central ANCOM pe o hartă mai mare

De regulă, informaÈ›iile de interes public legate de activitatea ANCOM se găsesc pe pagina noastră de internet! Află aici ce tipuri de documente poÈ›i găsi pe pagina de internet a instituÈ›iei noastre.

Dacă totuși nu găsești informația care te interesează sau vrei detalii suplimentare, ne poți contacta telefonic la numărul gratuit:

 

Program: Luni, Miercuri, Joi, Vineri: 9.00 - 13.00; MarÈ›i: 14.30 – 18.30

În afara acestui interval orar ne puteÈ›i contacta prin e-mail, fax, formular online, prin poÈ™tă sau la sediul nostru, în cadrul programului de lucru cu publicul (Luni, Miercuri, Joi: 8.30 – 16.30; MarÈ›i: 8.30 – 18.30; Vineri: 8.30-14.30).

       

ÎÈ›i vom răspunde în cel mult 10 zile la solicitările scrise. Acest termen se poate prelungi la cel mult 30 de zile dacă ai solicitat un volum mare de informaÈ›ii, care necesită timp pentru a fi prelucrate. Dacă nu avem informaÈ›ia pe care ne-ai cerut-o sau nu e publică, îÈ›i vom comunica acest lucru în 5 zile.

Totodată, ne poÈ›i contacta direct la sediul nostru (din Strada Delea Nouă, nr. 2, sector 3, BucureÈ™ti), în cadrul programului de lucru cu publicul, care este de la 8.30 la 16.30 în zilele de luni, miercuri, joi, de la 8.30 la 18.30 în fiecare marÈ›i È™i de la 8.30 la 14.30 în fiecare vineri.

Persoanele de contact pentru solicitarea unei informații de interes public sunt:
Mihaela Ana, Andreea Arcan-Apostol, Anca Călin, Rebeca Dascălu, Alina DiÈ™li,  Corina Fleckhammer, Melania Nandrea, Simona PetruÈ™, Niculina Rizescu.

De regulă, ANCOM nu percepe nicio taxa pentru serviciile de căutare È™i identificare a informaÈ›iilor solicitate sau pentru serviciile de copiere sau expediere a acestora. Doar în situaÈ›ia solicitării unui volum foarte mare de informaÈ›ii, în format fizic, este posibil să-È›i solicităm costurile aferente serviciilor de copiere a documentelor solicitate.

Petitiile anonime sau cele in care nu sunt trecute datele de identificare a petitionarului (nume, prenume, adresa de domiciliu/resedinta) nu se iau in considerare si se claseaza (conform art.7 din O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor completata si modificata de Legea nr. 233 din 23 aprilie 2002).

ANCOM nu are acces la bazele de date ale furnizorilor referitoare la abonaÈ›ii lor ! AsiguraÈ›i-vă că petiÈ›ia transmisă conÈ›ine elementele necesare care să-i permită furnizorului să vă identificedatele titularului de contract, numărul de telefon, codul de abonat etc.

 

 

  • Sesizari de interferenÈ›e prejudiciabile/ Formulare cereri de protecÈ›ie radioelectrica, accesibile aici.
  • Email: ancom@ancom.ro 
  • Fax: 0372 845 402
  • Adresa poÈ™tala: str. Delea Noua nr.2, Sector 3, BucureÈ™ti, 030925

Telefon: 0372.845.400

Fax: 0372.845.402

Email: ancom@ancom.ro

Program: Luni – Joi: 8.30 – 17.00; Vineri: 8.30 – 14.30

A blue text on a white backgroundDescription automatically generated

Telefon: 0372.845.414

Email: pr@ancom.ro

Program: Luni – Joi: 8.30 – 17.00; Vineri: 8.30 – 14.30

Email: dpo@ancom.ro

Dacă doreÈ™ti o audiență la preÈ™edintele ANCOM, ne poÈ›i transmite o solicitare în acest sens, precizând datele tale de identificare, precum È™i obiectul audienÈ›ei la:

        

Vezi mai jos regulile privind solicitarea È™i desfășurarea audienÈ›elor în ANCOM.

  1. AudienÈ›a se solicită în nume propriu È™i reprezintă o întrevedere acordată unui cetățean de către preÈ™edintele/vicepreÈ™edinÈ›ii ANCOM, fără a avea caracterul unei dezbateri publice sau a unei întâlniri cu reprezentanÈ›i ai presei.
  2. După primirea cererilor de audiență, dacă este cazul, persoana responsabilă cu organizarea audiențelor va solicita un punct de vedere din partea șefilor de direcții/servicii/compartimente, după caz, cu privire la aspectele menționate de către solicitant.
  3. După aprobarea/respingerea cererii de audiență, persoana responsabilă cu organizarea audienÈ›elor le va comunica solicitanÈ›ilor, în scris, rezoluÈ›ia conducerii ANCOM È™i, după caz, data ÅŸi ora audienÈ›ei.
  4. În cazuri deosebite, audienÈ›ele pot fi acordate ÅŸi de alte persoane de specialitate, împuternicite de preÈ™edintele/vicepreÈ™edinÈ›ii ANCOM, în funcÈ›ie de problemele care fac obiectul audienÈ›ei.
  5. Persoanele care solicită audienÈ›a pentru soluÈ›ionarea unor probleme care nu sunt de competenÈ›a ANCOM nu vor fi înscrise pe lista de audienÈ›e, ci vor fi îndrumate de către persoana responsabilă cu organizarea audienÈ›elor către instituÈ›iile sau autoritățile competente pentru rezolvarea problemei.
  6. Persoanele care au depus o petiÈ›ie la ANCOM È™i au primit un răspuns la aceasta nu mai pot beneficia de o audiență având acelaÈ™i subiect.
  7. Persoanele care au participat la o audiență cu reprezentanÈ›ii ANCOM nu mai pot beneficia de încă o audiență având acelaÈ™i subiect.
  8. Cererea de audiență poate fi respinsă dacă în urma unei analize preliminare realizate de persoana responsabilă se constată că audienÈ›a are acelaÈ™i obiect cu un subiect care se află pe rolul instanÈ›elor judecătoreÈ™ti sau asupra căruia instanÈ›a s-a pronunÈ›at deja.
  9. Durata unei audiențe nu va depăși 30 de minute.

Informații de interes public 

Petitii telefonie, internet, televiziune sau servicii postale

Plângeri Regulament DSA

Sesizari de interferențe prejudiciabile/ Formulare cereri de protecție radioelectrica

Registratura

Relații cu mass-media

Responsabil cu protectia datelor cu caracter personal prelucrate în ANCOM

Audiente

Contactează reprezentanţii ANCOM din teritoriu

   

Contact

Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații

Adresă: str. Delea Nouă, nr. 2, cod 030925, Sector 3, București, România

Sediul central ANCOM pe o hartă mai mare

De regulă, informaÈ›iile de interes public legate de activitatea ANCOM se găsesc pe pagina noastră de internet! Află aici ce tipuri de documente poÈ›i găsi pe pagina de internet a instituÈ›iei noastre.

Dacă totuși nu găsești informația care te interesează sau vrei detalii suplimentare, ne poți contacta telefonic la numărul gratuit:

 

Program: Luni, Miercuri, Joi, Vineri: 9.00 - 13.00; MarÈ›i: 14.30 – 18.30

În afara acestui interval orar ne puteÈ›i contacta prin e-mail, fax, formular online, prin poÈ™tă sau la sediul nostru, în cadrul programului de lucru cu publicul (Luni, Miercuri, Joi: 8.30 – 16.30; MarÈ›i: 8.30 – 18.30; Vineri: 8.30-14.30).

       

ÎÈ›i vom răspunde în cel mult 10 zile la solicitările scrise. Acest termen se poate prelungi la cel mult 30 de zile dacă ai solicitat un volum mare de informaÈ›ii, care necesită timp pentru a fi prelucrate. Dacă nu avem informaÈ›ia pe care ne-ai cerut-o sau nu e publică, îÈ›i vom comunica acest lucru în 5 zile.

Totodată, ne poÈ›i contacta direct la sediul nostru (din Strada Delea Nouă, nr. 2, sector 3, BucureÈ™ti), în cadrul programului de lucru cu publicul, care este de la 8.30 la 16.30 în zilele de luni, miercuri, joi, de la 8.30 la 18.30 în fiecare marÈ›i È™i de la 8.30 la 14.30 în fiecare vineri.

Persoanele de contact pentru solicitarea unei informații de interes public sunt:
Mihaela Ana, Andreea Arcan-Apostol, Anca Călin, Rebeca Dascălu, Alina DiÈ™li,  Corina Fleckhammer, Melania Nandrea, Simona PetruÈ™, Niculina Rizescu.

De regulă, ANCOM nu percepe nicio taxa pentru serviciile de căutare È™i identificare a informaÈ›iilor solicitate sau pentru serviciile de copiere sau expediere a acestora. Doar în situaÈ›ia solicitării unui volum foarte mare de informaÈ›ii, în format fizic, este posibil să-È›i solicităm costurile aferente serviciilor de copiere a documentelor solicitate.

Petitiile anonime sau cele in care nu sunt trecute datele de identificare a petitionarului (nume, prenume, adresa de domiciliu/resedinta) nu se iau in considerare si se claseaza (conform art.7 din O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor completata si modificata de Legea nr. 233 din 23 aprilie 2002).

ANCOM nu are acces la bazele de date ale furnizorilor referitoare la abonaÈ›ii lor ! AsiguraÈ›i-vă că petiÈ›ia transmisă conÈ›ine elementele necesare care să-i permită furnizorului să vă identificedatele titularului de contract, numărul de telefon, codul de abonat etc.

 

 

  • Sesizari de interferenÈ›e prejudiciabile/ Formulare cereri de protecÈ›ie radioelectrica, accesibile aici.
  • Email: ancom@ancom.ro 
  • Fax: 0372 845 402
  • Adresa poÈ™tala: str. Delea Noua nr.2, Sector 3, BucureÈ™ti, 030925

Telefon: 0372.845.400

Fax: 0372.845.402

Email: ancom@ancom.ro

Program: Luni – Joi: 8.30 – 17.00; Vineri: 8.30 – 14.30

A blue text on a white backgroundDescription automatically generated

Telefon: 0372.845.414

Email: pr@ancom.ro

Program: Luni – Joi: 8.30 – 17.00; Vineri: 8.30 – 14.30

Email: dpo@ancom.ro

Dacă doreÈ™ti o audiență la preÈ™edintele ANCOM, ne poÈ›i transmite o solicitare în acest sens, precizând datele tale de identificare, precum È™i obiectul audienÈ›ei la:

        

Vezi mai jos regulile privind solicitarea È™i desfășurarea audienÈ›elor în ANCOM.

  1. AudienÈ›a se solicită în nume propriu È™i reprezintă o întrevedere acordată unui cetățean de către preÈ™edintele/vicepreÈ™edinÈ›ii ANCOM, fără a avea caracterul unei dezbateri publice sau a unei întâlniri cu reprezentanÈ›i ai presei.
  2. După primirea cererilor de audiență, dacă este cazul, persoana responsabilă cu organizarea audiențelor va solicita un punct de vedere din partea șefilor de direcții/servicii/compartimente, după caz, cu privire la aspectele menționate de către solicitant.
  3. După aprobarea/respingerea cererii de audiență, persoana responsabilă cu organizarea audienÈ›elor le va comunica solicitanÈ›ilor, în scris, rezoluÈ›ia conducerii ANCOM È™i, după caz, data ÅŸi ora audienÈ›ei.
  4. În cazuri deosebite, audienÈ›ele pot fi acordate ÅŸi de alte persoane de specialitate, împuternicite de preÈ™edintele/vicepreÈ™edinÈ›ii ANCOM, în funcÈ›ie de problemele care fac obiectul audienÈ›ei.
  5. Persoanele care solicită audienÈ›a pentru soluÈ›ionarea unor probleme care nu sunt de competenÈ›a ANCOM nu vor fi înscrise pe lista de audienÈ›e, ci vor fi îndrumate de către persoana responsabilă cu organizarea audienÈ›elor către instituÈ›iile sau autoritățile competente pentru rezolvarea problemei.
  6. Persoanele care au depus o petiÈ›ie la ANCOM È™i au primit un răspuns la aceasta nu mai pot beneficia de o audiență având acelaÈ™i subiect.
  7. Persoanele care au participat la o audiență cu reprezentanÈ›ii ANCOM nu mai pot beneficia de încă o audiență având acelaÈ™i subiect.
  8. Cererea de audiență poate fi respinsă dacă în urma unei analize preliminare realizate de persoana responsabilă se constată că audienÈ›a are acelaÈ™i obiect cu un subiect care se află pe rolul instanÈ›elor judecătoreÈ™ti sau asupra căruia instanÈ›a s-a pronunÈ›at deja.
  9. Durata unei audiențe nu va depăși 30 de minute.

Informații de interes public 

Petitii telefonie, internet, televiziune sau servicii postale

Plângeri Regulament DSA

Sesizari de interferențe prejudiciabile/ Formulare cereri de protecție radioelectrica

Registratura

Relații cu mass-media

Responsabil cu protectia datelor cu caracter personal prelucrate în ANCOM

Audiente

Contactează reprezentanţii ANCOM din teritoriu

Conturi IBAN
 
Formular transmitere copie buletin
 

Toate drepturile rezervate ANCOM 2025