Free cookie consent management tool by TermsFeed Actualizare preferințe cookie-uri

ANCOM a primit certificare ISO 9001:2015

ANCOM a primit certificatul de conformitate a sistemului său de management al calităţii cu cerinţele standardului internaţional ISO 9001:2015.

Acest lucru sporeşte încrederea că  ANCOM îşi cunoaşte misiunea, este preocupată şi acţionează pentru îmbunătăţirea continuă a rezultatelor şi creşterea gradului de satisfacere a cerinţelor tuturor părţilor interesate de activitatea acesteia.

Declarația președintelui ANCOM privind politica în domeniul calității

14.03.2025

ANCOM şi-a asumat misiunea de a promova interesele utilizatorilor de servicii de comunicații electronice, servicii poștale și servicii digitale în contextul tranziției la societatea Gigabit, prin valorificarea optimă a mixului de instrumente de administrare și reglementare aflate la dispoziția Autorității.  

Prin ceea ce facem, urmărim ca locuitorii României, organizațiile publice și private să beneficieze de servicii de comunicaţii și servicii digitale de calitate, sigure și la preţuri corecte, iar furnizorii să se dezvolte prin inovaţie, în timp ce oamenii Autorităţii sunt priviţi cu încredere şi respect pentru că sunt profesionişti, responsabili şi integri.

Pentru aceasta, fiecare angajat, indiferent de poziția ierarhică pe care se situează, trebuie să cunoască și să contribuie la  realizarea obiectivelor specifice, să conștientizeze importanța riscurilor/oportunităților referitoare la propria activitate și să se preocupe constant de creșterea calității muncii sale, astfel încât performanța globală a instituției să se îmbunătățească continuu. De asemenea, pentru o dezvoltare sustenabilă, adoptăm practici responsabile care să reducă impactul de mediu al activităților noastre și să contribuim la un viitor durabil pentru generațiile viitoare.

Politica referitoare la calitate şi metodele de management aferente sunt armonizate constant cu strategia  de dezvoltare a ANCOM către statutul de organizaţie excelentă.

Voi urmări menținerea și dezvoltarea sistemului de management al calității  în conformitate cu cerințele standardului SR EN ISO 9001:2015 și voi asigura disponibilitatea resurselor necesare îmbunătățirii continue a eficacității acestuia.

Președinte,

Valeriu Ștefan ZGONEA                                                                                              

ANCOM a primit certificare ISO 9001:2015

ANCOM a primit certificatul de conformitate a sistemului său de management al calităţii cu cerinţele standardului internaţional ISO 9001:2015.

Acest lucru sporeşte încrederea că  ANCOM îşi cunoaşte misiunea, este preocupată şi acţionează pentru îmbunătăţirea continuă a rezultatelor şi creşterea gradului de satisfacere a cerinţelor tuturor părţilor interesate de activitatea acesteia.

Declarația președintelui ANCOM privind politica în domeniul calității

14.03.2025

ANCOM şi-a asumat misiunea de a promova interesele utilizatorilor de servicii de comunicații electronice, servicii poștale și servicii digitale în contextul tranziției la societatea Gigabit, prin valorificarea optimă a mixului de instrumente de administrare și reglementare aflate la dispoziția Autorității.  

Prin ceea ce facem, urmărim ca locuitorii României, organizațiile publice și private să beneficieze de servicii de comunicaţii și servicii digitale de calitate, sigure și la preţuri corecte, iar furnizorii să se dezvolte prin inovaţie, în timp ce oamenii Autorităţii sunt priviţi cu încredere şi respect pentru că sunt profesionişti, responsabili şi integri.

Pentru aceasta, fiecare angajat, indiferent de poziția ierarhică pe care se situează, trebuie să cunoască și să contribuie la  realizarea obiectivelor specifice, să conștientizeze importanța riscurilor/oportunităților referitoare la propria activitate și să se preocupe constant de creșterea calității muncii sale, astfel încât performanța globală a instituției să se îmbunătățească continuu. De asemenea, pentru o dezvoltare sustenabilă, adoptăm practici responsabile care să reducă impactul de mediu al activităților noastre și să contribuim la un viitor durabil pentru generațiile viitoare.

Politica referitoare la calitate şi metodele de management aferente sunt armonizate constant cu strategia  de dezvoltare a ANCOM către statutul de organizaţie excelentă.

Voi urmări menținerea și dezvoltarea sistemului de management al calității  în conformitate cu cerințele standardului SR EN ISO 9001:2015 și voi asigura disponibilitatea resurselor necesare îmbunătățirii continue a eficacității acestuia.

Președinte,

Valeriu Ștefan ZGONEA                                                                                              

Toate drepturile rezervate ANCOM 2025