Free cookie consent management tool by TermsFeed Actualizare preferințe cookie-uri
Evenimente

DINU MALACOPOL

Director General al diviziei Internet, Date si Telefonie

ASTRAL

Dinu S. Malacopol s-a alaturat echipei Astral - unul dintre cei mai importanti furnizori nationali de comunicatii electronice din România - în octombrie 2003, în calitate de Director General al diviziei Internet, Date si Telefonie, fiind unul dintre promotorii implementarii celei mai mari retele de telefonie fixa pe suport IP din România.

Dinu Malacopol revine în domeniul corporatist, în cadrul companiei Astral, dupa doi ani de experienta în domeniul guvernamental si alti 14 în domeniul IT si al comunicatiilor, atât la nivel national cât si international, timp în care a reprezentat cu succes operatori universali nationali si internationali precum Romtelecom si Bell Nexxia Canada si operatori nationali de cablu (Cable Vision Romania).

 

În acelasi timp, Dinu Malacopol devine unul din liderii de opinie reprezentativi ai Industriei IT& C din România prin introducerea si promovarea celor mai noi tehnologii în domeniu, dar si prin construirea si mentinerea de parteneriate pe termen lung cu furnizori si clienti importanti. De-a lungul anilor, s-a implicat activ în dezvoltarea departamentelor de marketing din companiile în care a activat, în construirea echipelor de operatiuni si de vânzari, dezvoltarea capacitatilor organizatiilor în ceea ce priveste domeniile operationale de achizitii si marketing, sustinând dezvoltarea acestora si transformându-le în jucatori majori pe piata.

 

Între anii 2001 si 2002, a facut parte din echipa Guvernului României în calitate de Secretar de Stat în Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei, fiind implicat în stabilirea si sustinerea reglementarilor în domeniul IT&C din România.

Dinu Malacopol este absolvent Magna Cum Laude al Universitatii din Ottawa si al programului MBA HEC Montreal. Cu un MscEE în telecomunicatii si un MBA în marketing si strategii, experienta profesionala vasta, de peste 19 ani, în domeniul telecomunicatiilor si al tehnologiei informatiei include: dezvoltarea unor strategii de marketing; aplicarea reorganizarii companiei, transformând-o într-una focusata pe client; inovatie si restructurare a organizatiei, initiative orientate spre marketing si client.