Litigiu ENIGMA-SYSTEM.NET S.R.L. – VODAFONE ROMANIA S.A.
Reclamant:
Societatea Enigma-System.Net S.R.L.
Â
Pârât:
Societatea Vodafone Romania S.A.
Â
Data înaintării sesizării:
7 octombrie 2016Â
Â
Descriere:
La data de 7 octombrie 2016, reclamanta Enigma-System.Net S.R.L. a înaintat ANCOM o sesizare împotriva Vodafone Romania S.A.
 Prin intermediul sesizării, reclamanta a solicitat ANCOM:
 Â
Soluţia ANCOM:
Â
La data de 16 noiembrie 2016, Comisia a admis excepția de inadmisibilitate a capetelor de cerere formulate la lit. b), c) și d), dar și a solicitării formulate în cuprinsul capătului de cerere formulat la lit. a) privind obligarea Vodafone Romania S.A. la negocierea cu bună-credință a unui unui acord de găzduire MVNO, reținând spre soluționare doar partea din capătul de cerere formulat la lit. a) privind obligarea Vodafone Romania S.A. la negocierea cu bună-credință a unui acord de roaming național pentru acces exclusiv la numărul unic pentru apeluri de urgență 112.
Â
La data de 14 iulie 2017, ANCOM a respins ca neîntemeiată solicitarea având ca obiect obligarea Vodafone Romania S.A. la negocierea cu bună-credință a unui acord de roaming național pentru acces exclusiv la numărul unic pentru apeluri de urgență 112.
 Â
Decizia președintelui ANCOM nr. 579/2017 privind soluționarea litigiului dintre Enigma-System.Net S.R.L. și Vodafone Romania S.A.
|
Â
|