Free cookie consent management tool by TermsFeed Actualizare preferințe cookie-uri
Industrie

Litigiu S.C. ROMTELECOM S.A. - S.C. ORANGE ROMÂNIA S.A.

Reclamant:

S.C. ROMTELECOM S.A.

 

Pârât:

S.C. ORANGE ROMÂNIA S.A.

 

Data înaintarii sesizarii:

14 decembrie 2009

 

Descriere:

 

La data de 14 decembrie 2009, reclamanta S.C. ROMTELECOM S.A. (Romtelecom) a înaintat ANCOM o sesizare împotriva pârâtei S.C. ORANGE ROMÂNIA S.A. (Orange).

 

Sesizarea a avut ca obiect obligarea pârâtei la încheierea unui act aditional la Acordul de interconectare care sa prevada tarifele indicate de Romtelecom în sesizare, pentru accesul la numarul unic pentru apeluri de urgenta 112 si la alte numere telefonice nationale pentru anuntarea urgentelor (Salvare:961, Politie:955, Pompieri:981), acces oferit Orange în perioada 1 septembrie – 24 noiembrie 2008.

 

De asemenea, la data de 19 februarie 2010, Romtelecom a depus o cerere completatoare, prin care a solicitat ANCOM obligarea pârâtei la achitarea sumei de 63.762,85 de euro (231.146,63 lei), reprezentând diferenta dintre tarifele reglementate de Autoritate prin Decizia presedintelui ANRCTI nr. 2800/2007 pentru serviciul de terminare a apelurilor catre numarul unic de urgenta (112) si catre alte numere telefonice nationale pentru anuntarea urgentelor si suma platita de Orange în perioada 1 septembrie 2007 – 24 noiembrie 2008, potrivit tarifelor stabilite de catre parti în Acord.

 

Pentru solutionarea sesizarii sale, reclamanta a ales procedura contencioasa.

 

 

Solutia ANCOM:

  

Decizia presedintelui ANCOM nr. 512/2010  privind solutionarea litigiului dintre S.C. ROMTELECOM S.A - S.C. ORANGE ROMÂNIA S.A.