Printeaza Pagina
ANCOM a primit certificare ISO 9001:2015
ANCOM a primit certificatul de conformitate a sistemului său de management al calităţii cu cerinţele standardului internaţional ISO 9001:2015.
Acest lucru sporeşte încrederea că ANCOM îşi cunoaşte misiunea, este preocupată şi acţionează pentru îmbunătăţirea continuă a rezultatelor şi creşterea gradului de satisfacere a cerinţelor tuturor părţilor interesate de activitatea acesteia.
Politica în domeniul calității
ANCOM şi-a asumat misiunea de a proteja interesele utilizatorilor serviciilor de comunicații din România, prin promovarea concurenței și inovației, administrarea pro-competitivă a resurselor limitate ale statului (spectru radio, resurse de numerotație și resurse tehnice asociate), încurajarea investițiilor eficiente în rețele și infrastructuri de comunicații şi promovarea conectivității ultrarapide.
Prin ceea ce facem, urmărim ca locuitorii României, organizațiile publice și private să beneficieze de servicii de comunicaţii de calitate, sigure și la preţuri corecte, iar furnizorii să se dezvolte prin inovaţie, în timp ce oamenii Autorităţii sunt priviţi cu încredere şi respect pentru că sunt profesionişti, responsabili şi integri.
Pentru aceasta, fiecare angajat, indiferent de poziția ierarhică pe care se situează, trebuie să cunoască și să contribuie la realizarea obiectivelor specifice, să conștientizeze importanța riscurilor/oportunităților referitoare la propria activitate și să se preocupe constant de creșterea calității muncii sale, astfel încât performanța globală a instituției să se îmbunătățească continuu.
Politica referitoare la calitate şi metodele de management aferente sunt armonizate constant cu strategia de dezvoltare a ANCOM către statutul de organizaţie excelentă.
Voi urmări menținerea și dezvoltarea sistemului de management al calității în conformitate cu cerințele standardului SR EN ISO 9001:2015 și voi asigura disponibilitatea resurselor necesare îmbunătățirii continue a eficacității acestuia.
Președinte,
Valeriu Ștefan ZGONEA