Printeaza Pagina
Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii organizează la sediul central din str. Delea Nouă, nr. 2, sector 3, București, concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a unei funcţii contractuale de execuție vacante de expert la Serviciul Administrare Patrimoniu și Logistică din cadrul Direcției Administrative, Secretariat General (normă întreagă, 40 ore/săptămână):
Condiţii generale de ocupare a postului:
- are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
- cunoaşte limba română, scris și vorbit;
- are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
- nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii.
Condiţii specifice de ocupare a postului:
- Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de științe economice sau în domeniul inginerie civilă/ inginerie geodezică/ ingineria mediului;
- Cunoștințe de operare pe calculator: Microsoft Office (Word, Excel) şi navigare pe internet - cunoştinţe de bază.
Concursul va consta într-o probă suplimentară de testare competențe în domeniul tehnologiei informației, proba scrisă şi un interviu.
În vederea participării la concurs, candidaţii vor depune prin poştă, poșta electronică (e-mail: andreea.lupu@ancom.ro), sau personal la sediul central al ANCOM: Str. Delea Nouă, nr. 2, sector 3, Bucureşti, pentru Departamentul Resurse Umane (etajul 7, camera 21), dosarul de concurs care va cuprinde următoarele documente necesare înscrierii:
1. Formular de înscriere (formular);
2. Curriculum Vitae (formular);
3. Actul de studii (xerocopie);
4. Certificatul de căsătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz (xerocopie);
5. Carnetul de muncă (xerocopie) sau adeverinţă (xerocopie) care să ateste vechimea în muncă, meserie şi/sau în specialitatea studiilor, desfăşurată de candidat până la data de 31.12.2010 şi adeverinţă (xerocopie) care să ateste vechimea în muncă, meserie şi/sau în specialitatea studiilor desfăşurată de candidat ulterior datei de 01.01.2011;
6. Cartea de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate; (xerocopie);
7. Certificatul de cazier judiciar (original) sau declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale (formular);
8. Declaraţia de independenţă financiară şi operaţională (formular);
9. Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate (original). Adeverința trebuie să conțină, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința medicală trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii;
10. Alte documente care să ateste îndeplinirea condițiilor specifice de ocupare a postului.
Documentele prevăzute la punctele 3, 4, 5, 6, și 10 vor fi prezentate de candidaţi în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării probei scrise.
Candidaţii declaraţi admişi la selecţia dosarelor și care nu au solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar au obligaţia de a aduce cazierul judiciar anterior datei probei scrise.
În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către ANCOM, potrivit legii.
Calendarul concursului:
- termenul limită de depunere a dosarelor de concurs: 25.11.2024, ora 16:30
- termenul limită de afişare a rezultatelor privind selecţia dosarelor de concurs: 28.11.2024
- proba suplimentară de testare a competențelor în domeniul tehnologiei informației: 03.12.2024 (ora se va afişa odată cu rezultatele privind selecția dosarelor de concurs).
- data și ora de susţinere a probei scrise: 09.12.2024, ora 09:00
- data şi ora la care se va desfăşura interviul se vor afişa odată cu rezultatele la proba scrisă.
- termenul limită de afişare a rezultatelor la proba suplimentară/proba scrisă/interviu: maximum o zi lucrătoare de la finalizarea fiecărei probe.
- termenul de depunere a contestațiilor la proba suplimentară/proba scrisă/interviu: o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor la proba suplimentară/proba scrisă/interviu.
- termenul de afişare a rezultatelor contestaţiilor la proba suplimentară/proba scrisă/interviu: maximum o zi lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a contestaţiilor la proba suplimentară/proba scrisă/interviu.
- termenul de afişare a rezultatelor finale: maximum 3 zile lucrătoare de la afişarea rezultatului la interviu.
Bibliografia și tematica necesare în vederea susținerii concursului pot fi parcurse aici.
Notă:
Formularele, bibliografia și tematica de concurs se vor descărca de pe site-ul instituţiei www.ancom.ro - secţiunea Carieră.
Datele cu caracter personal conţinute de dosarul de concurs sunt colectate și prelucrate doar în scopul pentru care au fost solicitate de către Departamentul Resurse Umane (participarea la un concurs de ocupare a unui post vacant/temporar vacant) în conformitate cu cerintele Regulamentului (UE) 2016/679. Aceste date se vor păstra în cadrul ANCOM pentru o perioadă de 10 ani de la data încheierii procesului de recrutare și selecție, în acord cu Nomenclatorul Arhivistic aplicabil la nivelul ANCOM, fără a fi distribuite sau folosite în alt scop decât cel mentionat anterior.
În cazul în care sunt necesare informații suplimentare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal puteți contacta Responsabilul cu protecția datelor din cadrul ANCOM la adresa de email dpo@ancom.ro sau la telefon 0372.845.634.
Vor fi selectaţi numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile de ocupare a postului şi care au depus, în termen, dosarul complet de concurs.
Punctajul minim de promovare al fiecărei probe de concurs este de minimum 50 de puncte. Se pot prezenta la proba scrisă/interviu numai candidaţii care au promovat proba suplimentară/proba scrisă.
Persoană de contact:
Andreea LUPU, expert, Departamentul Resurse Umane
Tel.: 0372.845.493 e-mail: andreea.lupu@ancom.ro