De regulă, informațiile de interes public legate de activitatea ANCOM se găsesc pe pagina noastră de internet! Află aici ce tipuri de documente poți găsi pe pagina de internet a instituției noastre.
Dacă totuși nu găsești informația care te interesează sau vrei detalii suplimentare, ne poți contacta telefonic la numărul gratuit:
Program: Luni, Miercuri, Joi, Vineri: 9.00 - 13.00; Marți: 14.30 – 18.30
În afara acestui interval orar ne puteți contacta prin e-mail, fax, formular online, prin poștă sau la sediul nostru, în cadrul programului de lucru cu publicul (Luni, Miercuri, Joi: 8.30 – 16.30; Marți: 8.30 – 18.30; Vineri: 8.30-14.30).
Îți vom răspunde în cel mult 10 zile la solicitările scrise. Acest termen se poate prelungi la cel mult 30 de zile dacă ai solicitat un volum mare de informații, care necesită timp pentru a fi prelucrate. Dacă nu avem informația pe care ne-ai cerut-o sau nu e publică, îți vom comunica acest lucru în 5 zile.
Totodată, ne poți contacta direct la sediul nostru (din Strada Delea Nouă, nr. 2, sector 3, București), în cadrul programului de lucru cu publicul, care este de la 8.30 la 16.30 în zilele de luni, miercuri, joi, de la 8.30 la 18.30 în fiecare marți și de la 8.30 la 14.30 în fiecare vineri.
Persoanele de contact pentru solicitarea unei informații de interes public sunt:
Mihaela Ana, Andreea Arcan-Apostol, Anca Călin, Rebeca Dascălu, Alina Dișli, Corina Fleckhammer, Melania Nandrea, Simona Petruș, Niculina Rizescu.
De regulă, ANCOM nu percepe nicio taxa pentru serviciile de căutare și identificare a informațiilor solicitate sau pentru serviciile de copiere sau expediere a acestora. Doar în situația solicitării unui volum foarte mare de informații, în format fizic, este posibil să-ți solicităm costurile aferente serviciilor de copiere a documentelor solicitate.
Dacă dorești o audiență la președintele ANCOM, ne poți transmite o solicitare în acest sens, precizând datele tale de identificare, precum și obiectul audienței la:
Vezi mai jos regulile privind solicitarea și desfășurarea audiențelor în ANCOM.
- Audiența se solicită în nume propriu și reprezintă o întrevedere acordată unui cetățean de către președintele/vicepreședinții ANCOM, fără a avea caracterul unei dezbateri publice sau a unei întâlniri cu reprezentanți ai presei.
- După primirea cererilor de audiență, dacă este cazul, persoana responsabilă cu organizarea audiențelor va solicita un punct de vedere din partea șefilor de direcții/servicii/compartimente, după caz, cu privire la aspectele menționate de către solicitant.
- După aprobarea/respingerea cererii de audiență, persoana responsabilă cu organizarea audiențelor le va comunica solicitanților, în scris, rezoluția conducerii ANCOM și, după caz, data şi ora audienței.
- În cazuri deosebite, audiențele pot fi acordate şi de alte persoane de specialitate, împuternicite de președintele/vicepreședinții ANCOM, în funcție de problemele care fac obiectul audienței.
- Persoanele care solicită audiența pentru soluționarea unor probleme care nu sunt de competența ANCOM nu vor fi înscrise pe lista de audiențe, ci vor fi îndrumate de către persoana responsabilă cu organizarea audiențelor către instituțiile sau autoritățile competente pentru rezolvarea problemei.
- Persoanele care au depus o petiție la ANCOM și au primit un răspuns la aceasta nu mai pot beneficia de o audiență având același subiect.
- Persoanele care au participat la o audiență cu reprezentanții ANCOM nu mai pot beneficia de încă o audiență având același subiect.
- Cererea de audiență poate fi respinsă dacă în urma unei analize preliminare realizate de persoana responsabilă se constată că audiența are același obiect cu un subiect care se află pe rolul instanțelor judecătorești sau asupra căruia instanța s-a pronunțat deja.
- Durata unei audiențe nu va depăși 30 de minute.