Printeaza Pagina
Satisfacţie - telefonie mobilă
Datele au fost inregistrate.
Va multumim!
Your data have been registered.
Thank you!
În general, cum apreciezi calitatea serviciului de telefonie mobilă pe care îl foloseşti?
foarte bună
bună
satisfăcătoare
proastă
foarte proastă
nu ştiu/nu răspund
Nu îţi schimbi furnizorul de telefonie mobilă pentru că:
esti mulţumit/ă atât de calitatea serviciilor oferite, cât şi de preţul acestora
nu eşti mulţumit/ă de calitatea serviciilor oferite, dar preţul este accesibil
nu eşti tocmai mulţumit/ă de calitatea serviciilor oferite şi/sau de preţul plătit, dar majoritatea celor pe care îi apelezi sunt în aceeaşi reţea
nu există alt furnizor în zona ta
crezi că toţi furnizorii sunt la fel
eşti în perioada minimă contractuală şi nu vrei să plăteşti penalităţi pentru încetarea anticipată a contractului
ţi se pare complicat să studiezi ofertele de pe piaţă şi să găseşti alta
nu ştiu/nu răspund
Alte motive
În ce măsură eşti de acord cu afirmaţia „Pot oricând să-mi schimb furnizorul dacă nu sunt mulţumit/ă de serviciile pe care mi le oferă”?
acord total
acord parţial
neutru
dezacord parţial
dezacord total
nu ştiu/nu răspund
Crezi că există suficiente oferte pe piaţă astfel încât să poţi beneficia de serviciile pe care ţi le doreşti, la un preţ corect?
da
nu
nu ştiu/nu răspund
Nu ai găsit o ofertă care să corespundă nevoilor tale pentru că:
în zona în care locuieşti există un singur furnizor şi oferta acestuia nu-ţi convine
deşi în zona în care locuieşti există mai mulţi furnizori, calitatea serviciilor oferite de ei este slabă
serviciul/pachetul de servicii dorit este prea scump
nu ştiu/nu răspund
Alte motive
Ai întâmpinat dificultăţi în a înţelege oferta unui furnizor?
niciodată
rareori
deseori
mereu
nu ştiu/nu răspund
Când nu ai înţeles oferta unui furnizor, consideri că acest lucru a fost, în principal, din cauză că:
oferta era prea complicată, cu termeni pe care nu îi înţelegeai
oferta nu era completă, nu conţinea toate informaţiile relevante
în ofertă unele informaţii se regăseau în mai multe locuri, iar altele păreau contradictorii
nu ai avut timp să citeşti întreaga ofertă şi nici să soliciţi informaţii suplimentare
furnizorul nu ţi-a oferit informaţiile suplimentare pe care le-ai solicitat
nu ştiu/nu răspund
Alte motive
În opinia ta, un site care te-ar ajuta să compari ofertele mai multor furnizori ar fi:
foarte util
util
mai puţin util
inutil
nu ştiu/nu răspund
Ţi-ai portat numărul de telefon?
da
nu
nu ştiu/nu răspund
Ai întâmpinat probleme pe parcursul procesului de portare?
da
nu
nu ştiu/nu răspund
Ce probleme ai întâmpinat când ţi-ai portat numărul?
nu a fost respectat termenul de portare anunţat de furnizori
din cauza unor probleme tehnice serviciul de telefonie nu a funcţionat pe o perioadă mai mare decât cea anunţată de furnizori
furnizorii nu te-au informat despre stadiul procesului de portare
portarea nu s-a finalizat
ţi-ai pierdut numărul de telefon în urma portării
nu ai putut efectua apeluri către anumite reţele după portarea numărului
nu ştiu/nu răspund
Alte probleme
Ştiai ce este şi ce face ANCOM înainte de a completa acest chestionar?
da
nu
nu ştiu/nu răspund
Cum ai aflat despre ANCOM?
presă (ziare, radio, TV, presă online)
de pe internet (altă sursă în afară de presa online)
cunoştinţe/rude/prieteni/colegi etc.
furnizori de servicii de internet/telefonie/televiziune
nu ştiu/nu răspund
Alte surse
Care este rolul ANCOM în opinia ta?
să asigure concurenţa între furnizorii de comunicaţii
să oblige furnizorii să introducă o serie de clauze minime în contractele încheiate cu utilizatorii
să oblige furnizorii să pună la dispoziţia utilizatorilor informaţii corecte şi complete despre ofertele lor comerciale
să asigure dreptul utilizatorilor de a-şi păstra numărul de telefon la schimbarea reţelei (serviciul de portabilitate)
să oblige furnizorii să-şi respecte contractele încheiate cu utilizatorii
nu ştiu
nu răspund
Ai adresat vreo petiţie ANCOM?
da
nu
nu ştiu/nu răspund
Prin petiţia pe care ai transmis-o ANCOM ai semnalat:
o problemă de facturare
nerespectarea contractului de către furnizor (inclusiv neinstalarea serviciului contractat)
funcţionarea necorespunzătoare a serviciului contractat
lipsa unor clauze din contract
neprimirea facturii detaliate la cerere
problemele apărute la portarea numărului
modificarea de către furnizor a unor clauze din contract fără să te înştiinţeze
refuzul furnizorului de a-ţi modifica tipul de abonament contractat iniţial
faptul că furnizorul îţi aplică penalităţi dacă soliciţi încetarea contractului
modul în care ai fost tratat de serviciul de relaţii cu clienţii al furnizorului
faptul că furnizorul modifică mereu grila de programe TV
nu ştiu/nu răspund
Alte probleme
Nu ai adresat nicio petiţie ANCOM pentru că:
nu a fost cazul
nu ştiai că ai această posibilitate
nu ai ştiut cum să faci acest lucru
nu ştiu/nu răspund
Alte motive
Ai fost mulţumit/ă de răspunsul primit?
da
nu
nu ştiu/nu răspund
Ai fost nemulţumit/ă de răspunsul primit pentru că:
ANCOM nu ţi-a rezolvat problema şi nu a motivat acest lucru
ANCOM ţi-a explicat motivele pentru care nu-ţi poate rezolva problema şi ţi-a indicat posibile soluţii, dar, în fapt, nu ţi-a oferit soluţia pe care o aşteptai
răspunsul nu a fost la obiect
răspunsul nu a fost suficient de clar
nu ştiu/nu răspund
Alte motive
Ai solicitat de la ANCOM vreo informaţie în scris?
da
nu
nu ştiu/nu răspund
Ai fost mulţumit/ă de răspunsul primit?
da
nu
nu ştiu/nu răspund
Nu ai adresat nicio solicitare de informaţii ANCOM pentru că:
nu a fost cazul
nu ştiai că ai această posibilitate
nu ai ştiut cum să faci acest lucru
Alte motive
Ai fost nemulţumit/ă de răspunsul primit pentru că:
răspunsul nu a fost clar
răspunsul nu a fost complet
ANCOM nu ţi-a furnizat informaţia solicitată şi nu a motivat acest lucru
deşi şi-a motivat refuzul, ANCOM nu a răspuns aşteptărilor tale
nu ştiu/nu răspund
Alte motive
Te-ai adresat vreodata telefonic serviciului de relaţii cu publicul din cadrul ANCOM?
da
nu
nu ştiu/nu răspund
Cum evaluezi prestaţia interlocutorului tău?
a. disponibilitatea
foarte bine
bine
satisfăcător
nesatisfăcător
nu ştiu/nu răspund
b. înţelegerea solicitării
foarte bine
bine
satisfăcător
nesatisfăcător
nu ştiu/nu răspund
c. calitatea informaţiilor/soluţiilor furnizate
foarte bine
bine
satisfăcător
nesatisfăcător
nu ştiu/nu răspund
d. promptitudinea
foarte bine
bine
satisfăcător
nesatisfăcător
nu ştiu/nu răspund
Nu te-ai adresat telefonic serviciului de relaţii cu publicul din cadrul ANCOM pentru că:
nu a fost cazul
nu ştiai că ai această posibilitate
nu ai identificat numărul de telefon pentru a apela acest serviciu
nu ştiu/nu răspund
În general, consideri că informaţiile puse la dispoziţie de către ANCOM prin intermediul paginii sale www.ancom.org.ro sunt:
a. utile
dezacord
dezacord parţial
acord parţial
acord
nu ştiu/nu răspund
b. clare
dezacord
dezacord parţial
acord parţial
acord
nu ştiu/nu răspund
c. uşor de găsit
dezacord
dezacord parţial
acord parţial
acord
nu ştiu/nu răspund
În general, consideri că informaţiile puse la dispoziţie de ANCOM prin intermediul paginii de internet www.portabilitate.ro sunt:
a. utile
dezacord
dezacord parţial
acord parţial
acord
nu ştiu/nu răspund
b. clare
dezacord
dezacord parţial
acord parţial
acord
nu ştiu/nu răspund
c. uşor de găsit
dezacord
dezacord parţial
acord parţial
acord
nu ştiu/nu răspund
În opinia ta, pentru a ne îmbunătăţi activitatea ar trebui să…
Introduceti codul alaturat: