13.05.2021
„Conform unui studiu de piața al ANCOM, 65% dintre respondenți au utilizat în ultimele 12 luni servicii poștale, satisfactia generala cu privire la acest tip de servicii fiind de 8,2 puncte din maxim 10. În același timp, 71% dintre utilizatorii de servicii poștale au realizat achiziții online în ultimele 12 luni, 28% facând cumparaturi online de câteva ori pe luna. Acest studiu vine în contextul în care, pe fondul pandemiei, rețelele poștale au funcționat în anul 2020 la capacitate maxima, satisfacția utilizatorilor fiind un instrument important de orientare și calibrare atât pentru furnizorii de servicii poștale, cât și pentru Autoritate, în calitatea sa de reglementator al acestei piețe”, a declarat astazi Eduard LOVIN, vicepreședintele ANCOM, în cadrul celei de-a 8-a ediții a Forumului Român de Servicii de Curierat și Servicii Poștale.
Principalele rezultate ale studiului
Studiul ANCOM
Studiul a fost realizat în perioada noiembrie – decembrie 2020 utilizând metoda CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) pe un eșantion initial de screening de 2.094 respondenti si un esantion principal de 1.440 de persoane de peste 16 ani, implicate direct în utilizarea serviciilor poștale, având o eroare maxima de ± 2,6%. Studiul este disponibil pe site-ul ANCOM.
13.05.2021
„Conform unui studiu de piața al ANCOM, 65% dintre respondenți au utilizat în ultimele 12 luni servicii poștale, satisfactia generala cu privire la acest tip de servicii fiind de 8,2 puncte din maxim 10. În același timp, 71% dintre utilizatorii de servicii poștale au realizat achiziții online în ultimele 12 luni, 28% facând cumparaturi online de câteva ori pe luna. Acest studiu vine în contextul în care, pe fondul pandemiei, rețelele poștale au funcționat în anul 2020 la capacitate maxima, satisfacția utilizatorilor fiind un instrument important de orientare și calibrare atât pentru furnizorii de servicii poștale, cât și pentru Autoritate, în calitatea sa de reglementator al acestei piețe”, a declarat astazi Eduard LOVIN, vicepreședintele ANCOM, în cadrul celei de-a 8-a ediții a Forumului Român de Servicii de Curierat și Servicii Poștale.
Principalele rezultate ale studiului
Studiul ANCOM
Studiul a fost realizat în perioada noiembrie – decembrie 2020 utilizând metoda CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) pe un eșantion initial de screening de 2.094 respondenti si un esantion principal de 1.440 de persoane de peste 16 ani, implicate direct în utilizarea serviciilor poștale, având o eroare maxima de ± 2,6%. Studiul este disponibil pe site-ul ANCOM.