Printeaza Pagina
ANCOM, în temeiul prevederilor art.506 alin. (1) lit. b), (8), (8¹) și (9) coroborate cu cele ale art.551 alin.(3) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
anunță declanșarea procedurii de transfer la cerere pentru ocuparea unui post aferent unei funcţii contractuale de execuție vacante de expert (cu atribuții în domeniul gestionării pazei obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţiei persoanelor) în cadrul Serviciului Parc Auto și Servicii Auxiliare al Direcției Administrative.
DOCUMENTE NECESARE ȘI DATĂ LIMITĂ
Persoanele interesate sunt invitate să depună la sediul ANCOM, prin registratură, prin intermediul serviciilor poștale sau prin poșta electronică, în termen de 20 zile calendaristice de la data afişării anunţului, următoarele documente:
- cererea de transfer (formular);
- adeverință din care să rezulte calitatea de angajat cu contract individual de muncă pe durată nedeterminată în cadrul unei instituții publice pe un post cu același nivel al studiilor ca cel al postului ce urmează a fi ocupat prin transfer;
- curriculum-vitae;
- copie a actului de identitate;
- copie de pe certificatul de căsătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
- copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecționări, raportat la cerințele din fişa postului vacant, dacă este cazul;
- copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinței eliberate de angajator, după caz, pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/vechimea în domeniu, după caz;
- certificatul de cazier judiciar (original) sau declaraţie pe propria răspundere în care trebuie să fie menţionat faptul că aplicantul nu are antecedente penale (formular) care să-l facă incompatibil cu funcţia pe care vrea să o ocupe;
- declarația de independenţă financiară şi operaţională (formular);
- alte documente care să ateste îndeplinirea condițiilor specifice din fișa postului vacant, dacă este cazul.
Documentele prevăzute la punctele d), e), f), g) și j) sunt prezentate de solicitanți şi în original în vederea certificării conformităţii copiilor cu acestea, de către secretarul comisiei de evaluare. În situaţia în care candidaţii transmit dosarele prin intermediul serviciilor poștale sau prin poşta electronică, candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de email comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de evaluare cu documentele prevăzute la punctele d), e), f), g) și j) în original, pentru certificarea acestora, nu mai târziu de data şi ora probei scrise. Candidatul care, la înscriere, a depus la dosar pentru transfer o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale şi în urma selecţiei dosarelor este declarat admis, are obligaţia să completeze dosarul de transfer cu originalul cazierului judiciar, anterior datei de susținere a probei scrise. În caz contrar, candidatul este considerat absent, comisia de evaluare consemnând acest lucru într-un proces-verbal.
Procedura de selecție în cazul transferului la cerere cuprinde următoarele etape succesive:
- etapa de selecție a dosarelor solicitanților care îndeplinesc condițiile în vederea ocupării postului vacant prin transfer, pe baza documentelor depuse;
- etapa de testare prin probă suplimentară pentru dovedirea competențelor digitale/în domeniul tehnologiei informației;
- proba scrisă;
- interviul.
La fiecare probă succesivă pot participa doar solicitanții care au promovat etapa anterioară.
Calendarul probelor:
- termenul limită de depunere a dosarelor în vederea transferului: 13.01.2025, ora 17.00
- termenul limită de afişare a rezultatelor privind selecţia dosarelor: 15.01.2025, ora 17.00
- data şi ora la care se va desfăşura proba suplimentară de testare a competențelor digitale/în domeniul tehnologiei informației: 20.02.2025, ora 10.00
- data și ora de susţinere a probei scrise: 25.02.2025, ora 14.00
Data şi ora la care se va desfăşura interviul se vor afişa odată cu rezultatele la proba scrisă.
Termenul limită de afişare a rezultatelor la proba suplimentară/proba scrisă/interviu: maximum 1 zi lucrătoare de la finalizarea fiecărei probe.
Termenul de afişare a rezultatelor finale: maximum 3 zile lucrătoare de la afişarea rezultatului la interviu.
Probele vor fi organizate la sediul ANCOM din Delea Nouă nr.2.
CONDIȚII pentru ocuparea, prin transfer la cerere, a funcției contractuale vacante de expert (cu atribuții în domeniul gestionării pazei obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţiei persoanelor) în cadrul Serviciului Parc Auto și Servicii Auxiliare al Direcției Administrative:
- Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- Cunoștințe de operare pe calculator: Microsoft Office (Word, Excel), navigare Internet - cunoștințe de bază.
Fișa postului de expert (cu atribuții în domeniul gestionării pazei obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţiei persoanelor) în cadrul Serviciului Parc Auto și Servicii Auxiliare al Direcției Administrative este anexă la prezentul anunț.
Bibliografia și tematica pentru postul vacant:
TEMATICA:
- Reglementări privind organizarea și funcționarea ANCOM;
- Gestionarea pazei obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţiei persoanelor;
- Reglementări privind achizițiile publice.
BIBLIOGRAFIA:
- H.G. nr. 301/2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, cu modificările și completările ulterioare;
- H.G. nr. 841/1995 privind procedurile de transmitere fără plată şi de valorificare a bunurilor aparţinând instituţiilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
- Art. III din Ordonanţa Guvernului nr. 19/1995 privind unele măsuri de perfecţionare a regimului achiziţiilor publice, precum şi a regimului de valorificare a bunurilor scoase din funcţiune, aparţinând instituţiilor publice, cu modificările şi completările ulterioare;
- O.U.G. nr. 22/2009 privind înfiinţarea Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii, aprobată prin Legea nr. 113/2010, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
- H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii.
Notă:
Formularele, bibliografia și tematica se vor descărca de pe site-ul instituţiei www.ancom.ro - secţiunea Carieră.
Datele cu caracter personal conţinute de dosarul de transfer sunt colectate și prelucrate doar în scopul pentru care au fost solicitate de către Departamentul Resurse Umane (participarea la o procedură de ocupare prin transfer a unui post vacant) în conformitate cu cerintele Regulamentului (UE) 2016/679. Aceste date se vor păstra în cadrul ANCOM pentru o perioadă de 10 ani de la data încheierii procesului de selecție, în acord cu Nomenclatorul Arhivistic aplicabil la nivelul ANCOM, fără a fi distribuite sau folosite în alt scop decât cel menționat anterior.
În cazul în care sunt necesare informații suplimentare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal puteți contacta Responsabilul cu protecția datelor din cadrul ANCOM la adresa de email dpo@ancom.ro sau la telefon 0372.845.634.
Vor fi selectaţi numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile de ocupare a postului şi care au depus, în termen, dosarul complet în vederea transferului.
Punctajul minim de promovare al fiecărei probe este de minimum 50 de puncte pentru funcţiile de execuţie, respectiv, 70 de puncte pentru funcţiile de conducere. Se pot prezenta la proba următoare numai candidații care au promovat proba anterioară.
Persoană de contact:
Marilena CARACALEANU, expert, Departamentul Resurse Umane
Tel.: 0372.845.457
E-mail: marilena.caracaleanu@ancom.ro
Rezultate procedura transfer - expert (cu atribuții în domeniul gestionării pazei obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţiei persoanelor) în cadrul Serviciului Parc Auto și Servicii Auxiliare al Direcției Administrative
- Rezultat selecție dosare - 0.1Kb