Free cookie consent management tool by TermsFeed Actualizare preferințe cookie-uri
Contractul de telefonie pe înțelesul tău

ÃŽncetarea contractului

În principiu, încetarea unui contract încheiat cu un furnizor de telefonie se poate realiza în condiţiile prevăzute în acest document. Totuşi, este posibil ca furnizorul, în urma unei negocieri directe cu tine, să accepte încetarea contractului şi în alte condiţii decât cele menţionate în contract.
 
Dacă te-ai hotarât să renunţi la serviciile unui furnizor, citeşte contractul, verifică dacă a expirat perioada iniţială (sau ce taxe se aplică dacă aceasta nu a expirat), termenul şi modalităţile în care poţi depune o cerere de încetare a contractului.
 
Unii furnizori îţi dau posibilitatea să le comunici solicitarea ta de reziliere şi telefonic.
Cu toate acestea, este preferabil să faci o cerere în scris, transmisă prin poştă, cu confirmare de primire, sau să o depui la un punct de lucru/magazin al furnizorului şi să primeşti un număr de înregistrare. De asemenea, ia în calcul şi faptul că unii furnizori condiţionează procesarea cererii de reziliere de returnarea echipamentelor oferite în custodie/chirie şi de plata unor eventuale datorii.
 
 
Ce, cum ÅŸi unde reclami
 
Nu găseseşti condiţiile de reziliere în contractul tău? Semnalează-ne acest lucru. Vezi secţiunea Sesizează ANCOM!
 
Furnizorul nu vrea să dea curs cererii tale de încetare a contractului? Te poţi adresa Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor!
Dacă furnizorul nu îşi respectă obligaţiile contractuale referitoare la încetarea furnizării serviciului sau taxele solicitate pentru încetarea contractului înainte de termen constau într-o sumă fixă, cu o valoare pe care o consideri prea mare faţă de posibilele pierderi pe care le-ar avea furnizorul, te poţi adresa Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor.