Free cookie consent management tool by TermsFeed Actualizare preferințe cookie-uri

ANCOM, în temeiul prevederilor art.506 alin. (1) lit. b), (8), (8¹) și (9) coroborate cu cele ale art.551 alin.(3) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

anunță declanșarea procedurii de transfer la cerere, pentru ocuparea unui post aferent unei funcţii contractuale de execuție vacante de expert în cadrul Serviciului Organizare Evenimente și Deplasări al Direcției Cooperare Internațională.

DOCUMENTE NECESARE ȘI DATĂ LIMITĂ

Persoanele interesate sunt invitate să depună la sediul ANCOM, prin registratură, prin intermediul serviciilor poștale sau prin poșta electronică, în termen de 20 zile calendaristice de la data afişării anunţului, următoarele documente:

  1. cererea de transfer (formular);
  2. adeverință din care să rezulte calitatea de angajat cu contract individual de muncă pe durată nedeterminată în cadrul unei instituții publice pe un post cu același nivel al studiilor ca cel al postului ce urmează a fi ocupat prin transfer;
  3. curriculum-vitae;
  4. copie a actului de identitate;
  5. copie de pe certificatul de căsătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  6. copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecționări, raportat la cerințele din fişa postului vacant, dacă este cazul;
  7. copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinței eliberate de angajator, după caz, pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/vechimea în domeniu, după caz;
  8. certificatul de cazier judiciar (original) sau declaraţie pe propria răspundere în care trebuie să fie menţionat faptul că aplicantul nu are antecedente penale (formular) care să-l facă incompatibil cu funcţia pe care vrea să o ocupe;
  9. declarația de independenţă financiară şi operaţională (formular);
  10. alte documente care să ateste îndeplinirea condițiilor specifice din fișa postului vacant, dacă este cazul.

Documentele prevăzute la punctele d), e), f), g) și j) sunt prezentate de solicitanți şi în original în vederea certificării conformităţii copiilor cu acestea, de către secretarul comisiei de evaluare. În situaţia în care candidaţii transmit dosarele prin intermediul serviciilor poștale sau prin poşta electronică, candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de email comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de evaluare cu documentele prevăzute la punctele d), e), f), g) și j) în original, pentru certificarea acestora, nu mai târziu de data şi ora probei scrise. Candidatul care, la înscriere, a depus la dosar pentru transfer o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale şi în urma selecţiei dosarelor este declarat admis, are obligaţia să completeze dosarul de transfer cu originalul cazierului judiciar, anterior datei de susținere a probei scrise. În caz contrar, candidatul este considerat absent, comisia de evaluare consemnând acest lucru într-un proces-verbal.

Procedura de selecție în cazul transferului la cerere cuprinde următoarele etape succesive:

  1. etapa de selecție a dosarelor solicitanților care îndeplinesc condițiile în vederea ocupării postului vacant prin transfer, pe baza documentelor depuse;
  2. etapa de testare prin probe suplimentare pentru dovedirea competențelor lingvistice și a competențelor digitale/în domeniul tehnologiei informației;
  3. proba scrisă;
  4. interviul.

La fiecare probă succesivă pot participa doar solicitanții care au promovat etapa anterioară.

Calendarul probelor:

  1. termenul limită de depunere a dosarelor în vederea transferului: 13.01.2025, ora 17.00
  2. termenul limită de afişare a rezultatelor privind selecţia dosarelor: 15.01.2025, ora 17.00
  3. data şi ora la care se vor desfăşura probele suplimentare de testare a competențelor lingvistice și a competențelor digitale/în domeniul tehnologiei informației 23.01.2025, ora 14.00
  4. data și ora de susţinere a probei scrise: 28.01.2025, ora 14.00

Data şi ora la care se va desfăşura interviul se vor afişa odată cu rezultatele la proba scrisă.

Termenul limită de afişare a rezultatelor la probele suplimentare/proba scrisă/interviu: maximum 1 zi lucrătoare de la finalizarea fiecărei probe.

Termenul de afişare a rezultatelor finale: maximum 3 zile lucrătoare de la afişarea rezultatului la interviu.

Probele vor fi organizate la sediul ANCOM din Delea Nouă nr.2

CONDIȚII pentru ocuparea, prin transfer la cerere, a funcției contractuale vacante de expert în cadrul Serviciului Organizare Evenimente și Deplasări al Direcției Cooperare Internațională

  • Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în unul dintre următoarele domenii: științe economice, științe inginerești, științe administrative, științe juridice, științe politice, științe ale comunicării sau filologie;
  • Cunoștințe de operare pe calculator: Word, Excel, PowerPoint, navigare Internet - cunoştinţe de bază;
  • Limbi străine cunoscute: limba engleză (citit/scris/vorbit) - nivel avansat.

Fișa postului de expert în cadrul Serviciului Organizare Evenimente și Deplasări al Direcției Cooperare Internațională este anexă la prezentul anunț.

Bibliografia și tematica pentru postul vacant:

Tematica:

    1. Organizare evenimente;
    2. Protocol, imagine instituţională şi relaţii internaţionale;
    3. Drepturile cetățeanului şi interesele instituţiei publice;
    4. Stadiul şi evoluţia pieţei româneşti de comunicaţii electronice şi servicii poştale;
    5. Politica externă a României;
    6. Globalizare şi regionalizare – tendințe în lumea contemporană;
    7. Politică şi economie internaţională;
    8. Organisme internaţionale din domeniul comunicaţiilor electronice, al serviciilor poștale și al serviciilor digitale
    9. Terminologia de specialitate în domeniul comunicaţiilor electronice, al serviciilor poștale și al serviciilor digitale

Bibliografia:

  1. ORDONANŢA DE URGENŢĂ A GUVERNULUI nr.22/2009 privind înfiinţarea Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii, cu modificările şi completările ulterioare, aprobată prin Legea nr. 113/2010, cu modificările și completările ulterioare;
  2. ORDONANŢA DE URGENŢĂ A GUVERNULUI nr.111/2011 privind comunicaţiile electronice, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 140/2012;
  3. LEGEA nr. 50/2024 privind stabilirea unor măsuri pentru aplicarea Regulamentului (UE) 2022/2.065 al Parlamentului European şi al Consiliului din 19 octombrie 2022 privind o piaţă unică pentru serviciile digitale şi de modificare a Directivei 2000/31/CE (Regulamentul privind serviciile digitale), precum şi pentru modificarea şi completarea Legii nr. 365/2002 privind comerțul electronic;
  4. HOTĂRÂREA GUVERNULUI nr.518/1995 privind unele drepturi şi obligaţii ale personalului român trimis în străinătate pentru îndeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. LEGEA nr.248/2005 privind regimul liberei circulații a cetăţenilor români în străinătate, cu modificările şi completările ulterioare;
  6. HOTĂRÂREA GUVERNULUI nr.189/2001 privind unele măsuri referitoare la efectuarea deplasărilor în străinătate, în interes de serviciu, de către de către demnitarii şi asimilații acestora din administraţia publică;
  7. HOTĂRÂREA GUVERNULUI nr.552/1991 privind organizarea în ţară a acţiunilor de protocol şi a unor manifestări cu caracter cultural-științific, precum şi cheltuielile ce se pot efectua în acest scop de către instituţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  8. LEGEA nr. 215/2016 privind ceremoniile oficiale.

Lucrări recomandate:

        1. SCHAFER-MEHDI, Stephan, Organizarea Evenimentelor, Editura ALL;
        2. Dr. Emilian MANCIUR, Protocol instituțional, ediția a II-a, Editura Comunicare, 2008.

Alte recomandări:

  1. Secțiunea “Relații Internaționale” de pe site-ul ANCOM

https://www.ancom.ro/relatii-internationale_4491

  1. Ghid de protocol MAE

https://www.mae.ro/sites/default/files/file/anul_2021/2021_pdf/ghid_protocol_mae_22.02.2021.pdf

  1. Ghidul protocolului național

https://www.presidency.ro/files/userfiles/Consiliul%20Protocolului%20Na%C8%9Bional/Hotarare%20privind%20aprobarea%20Ghidului%20Protocolului%20National.pdf

  1. Organizații și organisme internaționale și regionale:

https://cept.org/; https://berec.europa.eu/; https://www.irg.eu/; http://eapereg.org/; https://single-market-economy.ec.europa.eu/sectors/postal-services/european-regulators-group-postal-services_en; https://radio-spectrum-policy-group.ec.europa.eu/index_en; https://www.itu.int/en/Pages/default.aspx; https://www.oecd.org/en.html

 

Notă:

Formularele, bibliografia și tematica se vor descărca de pe site-ul instituţiei www.ancom.ro - secţiunea Carieră.

Datele cu caracter personal conţinute de dosarul de transfer sunt colectate și prelucrate doar în scopul pentru care au fost solicitate de către Departamentul Resurse Umane (participarea la o procedură de ocupare prin transfer a unui post vacant) în conformitate cu cerintele Regulamentului (UE) 2016/679. Aceste date se vor păstra în cadrul ANCOM pentru o perioadă de 10 ani de la data încheierii procesului de selecție, în acord cu Nomenclatorul Arhivistic aplicabil la nivelul ANCOM, fără a fi distribuite sau folosite în alt scop decât cel menționat anterior.

În cazul în care sunt necesare informații suplimentare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal puteți contacta Responsabilul cu protecția datelor din cadrul ANCOM la adresa de email dpo@ancom.ro sau la telefon 0372.845.634.

Vor fi selectaţi numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile de ocupare a postului şi care au depus, în termen, dosarul complet în vederea transferului.

Punctajul minim de promovare al fiecărei probe este de minimum 50 de puncte pentru funcţiile de execuţie, respectiv, 70 de puncte pentru funcţiile de conducere. Se pot prezenta la proba următoare numai candidații care au promovat proba anterioară.

 

Persoană de contact:

Marilena CARACALEANU, expert, Departamentul Resurse Umane

Tel.: 0372.845.457

E-mail: marilena.caracaleanu@ancom.ro

Rezultate procedura transfer - expert în cadrul Serviciului Organizare Evenimente și Deplasări al Direcției Cooperare Internațională

ANCOM, în temeiul prevederilor art.506 alin. (1) lit. b), (8), (8¹) și (9) coroborate cu cele ale art.551 alin.(3) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

anunță declanșarea procedurii de transfer la cerere, pentru ocuparea unui post aferent unei funcţii contractuale de execuție vacante de expert în cadrul Serviciului Organizare Evenimente și Deplasări al Direcției Cooperare Internațională.

DOCUMENTE NECESARE ȘI DATĂ LIMITĂ

Persoanele interesate sunt invitate să depună la sediul ANCOM, prin registratură, prin intermediul serviciilor poștale sau prin poșta electronică, în termen de 20 zile calendaristice de la data afişării anunţului, următoarele documente:

  1. cererea de transfer (formular);
  2. adeverință din care să rezulte calitatea de angajat cu contract individual de muncă pe durată nedeterminată în cadrul unei instituții publice pe un post cu același nivel al studiilor ca cel al postului ce urmează a fi ocupat prin transfer;
  3. curriculum-vitae;
  4. copie a actului de identitate;
  5. copie de pe certificatul de căsătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  6. copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecționări, raportat la cerințele din fişa postului vacant, dacă este cazul;
  7. copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinței eliberate de angajator, după caz, pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/vechimea în domeniu, după caz;
  8. certificatul de cazier judiciar (original) sau declaraţie pe propria răspundere în care trebuie să fie menţionat faptul că aplicantul nu are antecedente penale (formular) care să-l facă incompatibil cu funcţia pe care vrea să o ocupe;
  9. declarația de independenţă financiară şi operaţională (formular);
  10. alte documente care să ateste îndeplinirea condițiilor specifice din fișa postului vacant, dacă este cazul.

Documentele prevăzute la punctele d), e), f), g) și j) sunt prezentate de solicitanți şi în original în vederea certificării conformităţii copiilor cu acestea, de către secretarul comisiei de evaluare. În situaţia în care candidaţii transmit dosarele prin intermediul serviciilor poștale sau prin poşta electronică, candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de email comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de evaluare cu documentele prevăzute la punctele d), e), f), g) și j) în original, pentru certificarea acestora, nu mai târziu de data şi ora probei scrise. Candidatul care, la înscriere, a depus la dosar pentru transfer o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale şi în urma selecţiei dosarelor este declarat admis, are obligaţia să completeze dosarul de transfer cu originalul cazierului judiciar, anterior datei de susținere a probei scrise. În caz contrar, candidatul este considerat absent, comisia de evaluare consemnând acest lucru într-un proces-verbal.

Procedura de selecție în cazul transferului la cerere cuprinde următoarele etape succesive:

  1. etapa de selecție a dosarelor solicitanților care îndeplinesc condițiile în vederea ocupării postului vacant prin transfer, pe baza documentelor depuse;
  2. etapa de testare prin probe suplimentare pentru dovedirea competențelor lingvistice și a competențelor digitale/în domeniul tehnologiei informației;
  3. proba scrisă;
  4. interviul.

La fiecare probă succesivă pot participa doar solicitanții care au promovat etapa anterioară.

Calendarul probelor:

  1. termenul limită de depunere a dosarelor în vederea transferului: 13.01.2025, ora 17.00
  2. termenul limită de afişare a rezultatelor privind selecţia dosarelor: 15.01.2025, ora 17.00
  3. data şi ora la care se vor desfăşura probele suplimentare de testare a competențelor lingvistice și a competențelor digitale/în domeniul tehnologiei informației 23.01.2025, ora 14.00
  4. data și ora de susţinere a probei scrise: 28.01.2025, ora 14.00

Data şi ora la care se va desfăşura interviul se vor afişa odată cu rezultatele la proba scrisă.

Termenul limită de afişare a rezultatelor la probele suplimentare/proba scrisă/interviu: maximum 1 zi lucrătoare de la finalizarea fiecărei probe.

Termenul de afişare a rezultatelor finale: maximum 3 zile lucrătoare de la afişarea rezultatului la interviu.

Probele vor fi organizate la sediul ANCOM din Delea Nouă nr.2

CONDIȚII pentru ocuparea, prin transfer la cerere, a funcției contractuale vacante de expert în cadrul Serviciului Organizare Evenimente și Deplasări al Direcției Cooperare Internațională

  • Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în unul dintre următoarele domenii: științe economice, științe inginerești, științe administrative, științe juridice, științe politice, științe ale comunicării sau filologie;
  • Cunoștințe de operare pe calculator: Word, Excel, PowerPoint, navigare Internet - cunoştinţe de bază;
  • Limbi străine cunoscute: limba engleză (citit/scris/vorbit) - nivel avansat.

Fișa postului de expert în cadrul Serviciului Organizare Evenimente și Deplasări al Direcției Cooperare Internațională este anexă la prezentul anunț.

Bibliografia și tematica pentru postul vacant:

Tematica:

    1. Organizare evenimente;
    2. Protocol, imagine instituţională şi relaţii internaţionale;
    3. Drepturile cetățeanului şi interesele instituţiei publice;
    4. Stadiul şi evoluţia pieţei româneşti de comunicaţii electronice şi servicii poştale;
    5. Politica externă a României;
    6. Globalizare şi regionalizare – tendințe în lumea contemporană;
    7. Politică şi economie internaţională;
    8. Organisme internaţionale din domeniul comunicaţiilor electronice, al serviciilor poștale și al serviciilor digitale
    9. Terminologia de specialitate în domeniul comunicaţiilor electronice, al serviciilor poștale și al serviciilor digitale

Bibliografia:

  1. ORDONANŢA DE URGENŢĂ A GUVERNULUI nr.22/2009 privind înfiinţarea Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii, cu modificările şi completările ulterioare, aprobată prin Legea nr. 113/2010, cu modificările și completările ulterioare;
  2. ORDONANŢA DE URGENŢĂ A GUVERNULUI nr.111/2011 privind comunicaţiile electronice, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 140/2012;
  3. LEGEA nr. 50/2024 privind stabilirea unor măsuri pentru aplicarea Regulamentului (UE) 2022/2.065 al Parlamentului European şi al Consiliului din 19 octombrie 2022 privind o piaţă unică pentru serviciile digitale şi de modificare a Directivei 2000/31/CE (Regulamentul privind serviciile digitale), precum şi pentru modificarea şi completarea Legii nr. 365/2002 privind comerțul electronic;
  4. HOTĂRÂREA GUVERNULUI nr.518/1995 privind unele drepturi şi obligaţii ale personalului român trimis în străinătate pentru îndeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. LEGEA nr.248/2005 privind regimul liberei circulații a cetăţenilor români în străinătate, cu modificările şi completările ulterioare;
  6. HOTĂRÂREA GUVERNULUI nr.189/2001 privind unele măsuri referitoare la efectuarea deplasărilor în străinătate, în interes de serviciu, de către de către demnitarii şi asimilații acestora din administraţia publică;
  7. HOTĂRÂREA GUVERNULUI nr.552/1991 privind organizarea în ţară a acţiunilor de protocol şi a unor manifestări cu caracter cultural-științific, precum şi cheltuielile ce se pot efectua în acest scop de către instituţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  8. LEGEA nr. 215/2016 privind ceremoniile oficiale.

Lucrări recomandate:

        1. SCHAFER-MEHDI, Stephan, Organizarea Evenimentelor, Editura ALL;
        2. Dr. Emilian MANCIUR, Protocol instituțional, ediția a II-a, Editura Comunicare, 2008.

Alte recomandări:

  1. Secțiunea “Relații Internaționale” de pe site-ul ANCOM

https://www.ancom.ro/relatii-internationale_4491

  1. Ghid de protocol MAE

https://www.mae.ro/sites/default/files/file/anul_2021/2021_pdf/ghid_protocol_mae_22.02.2021.pdf

  1. Ghidul protocolului național

https://www.presidency.ro/files/userfiles/Consiliul%20Protocolului%20Na%C8%9Bional/Hotarare%20privind%20aprobarea%20Ghidului%20Protocolului%20National.pdf

  1. Organizații și organisme internaționale și regionale:

https://cept.org/; https://berec.europa.eu/; https://www.irg.eu/; http://eapereg.org/; https://single-market-economy.ec.europa.eu/sectors/postal-services/european-regulators-group-postal-services_en; https://radio-spectrum-policy-group.ec.europa.eu/index_en; https://www.itu.int/en/Pages/default.aspx; https://www.oecd.org/en.html

 

Notă:

Formularele, bibliografia și tematica se vor descărca de pe site-ul instituţiei www.ancom.ro - secţiunea Carieră.

Datele cu caracter personal conţinute de dosarul de transfer sunt colectate și prelucrate doar în scopul pentru care au fost solicitate de către Departamentul Resurse Umane (participarea la o procedură de ocupare prin transfer a unui post vacant) în conformitate cu cerintele Regulamentului (UE) 2016/679. Aceste date se vor păstra în cadrul ANCOM pentru o perioadă de 10 ani de la data încheierii procesului de selecție, în acord cu Nomenclatorul Arhivistic aplicabil la nivelul ANCOM, fără a fi distribuite sau folosite în alt scop decât cel menționat anterior.

În cazul în care sunt necesare informații suplimentare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal puteți contacta Responsabilul cu protecția datelor din cadrul ANCOM la adresa de email dpo@ancom.ro sau la telefon 0372.845.634.

Vor fi selectaţi numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile de ocupare a postului şi care au depus, în termen, dosarul complet în vederea transferului.

Punctajul minim de promovare al fiecărei probe este de minimum 50 de puncte pentru funcţiile de execuţie, respectiv, 70 de puncte pentru funcţiile de conducere. Se pot prezenta la proba următoare numai candidații care au promovat proba anterioară.

 

Persoană de contact:

Marilena CARACALEANU, expert, Departamentul Resurse Umane

Tel.: 0372.845.457

E-mail: marilena.caracaleanu@ancom.ro

Rezultate procedura transfer - expert în cadrul Serviciului Organizare Evenimente și Deplasări al Direcției Cooperare Internațională

Toate drepturile rezervate ANCOM 2025