ANRC si Orange deschid un nou telecentru la Moieciu de Sus
23
Telecentrul inaugurat astazi face parte din programul national de instalare a telecentrelor în satele fara acces sau cu acces redus la servicii de telefonie, initiat de ANRC în 2004. În cadrul acestui program au fost deja instalate 28 de telecentre si vor mai fi instalate 80 pâna la sfârsitul anului. Moieciu de Sus este cea de-a 6-a localitate din cadrul proiectului în care Orange implementeaza solutii de comunicatii. În aceasta luna Orange urmeaza sa deschida înca doua telecentre, în localitatea Fântânele din judetul Dâmbovita, respectiv în localitatea Serghis din judetul Bihor, iar pâna la sfârsitul anului va da în folosinta telecentre în alte 8 localitati din tara. Telecentrul de la Moieciu este dotat cu doua telefoane, fax multifunctional si doua calculatoare performante conectate
În medie, costul instalarii si mentinerii în functiune timp de trei ani a fiecarui telecentru, asa cum a fost stabilit în urma licitatiilor organizate pâna în prezent, este de aproximativ 10.000 Euro. Costul pentru fiecare localitate este diferit în functie de tehnologia utilizata si de distanta fata de ultimul punct al retelei furnizorului desemnat si este acoperit de ANRC din fondul de serviciu universal.
Pentru a oferi localnicilor prilejul de a testa serviciile telecentrului, Orange ofera acces gratuit la serviciile de telefonie si internet în cursul zilei de marti, 23 mai. De asemenea, Orange pune la dispozitia locuitorilor din Moieciu un cont de e-mail gratuit: telecentru.moieciu @orangenet.ro, iar la sfârsitul contractului de trei ani, echipamentul din dotarea telecentrului va fi donat Consiliului Local al localitatii Moieciu.
“Orange întelege importanta comunicarii si a tehnologiei în dezvoltarea comunitatii. De aceea ne-am implicat chiar de la început ca partener al ANRC în implementarea telecentrelor în localitati izolate din tara, devenind în 2005 primul furnizor de serviciu universal din România.
În contextul izbucnirii epidemiei de gripa aviara, pentru a asigura permanenta serviciilor mobile în sudul Transilvaniei, 2 ingineri din departamentul tehnic s-au oferit voluntar sa ramâna izolati în centrala Orange din Dumbravita, pe perioada carantinei. Datorita lor locuitorii a 7 judete pot vorbi la telefonul mobil.” declara Daniel Lavina, Director Tehnic Orange România.
Imagini de la eveniment pot fi accesate aici.
despre Orange România
Orange este lider de piata în România cu 7,1 milioane de clienti si este parte a Grupului Orange, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, fiind prezenta în 17 tari.
La sfârsitul anului 2005, Orange România a avut o cifra de afaceri de 870 milioane EUR si 6,8 milioane de clienti, înregistrând cea mai mare crestere a bazei de abonati si venituri dintre operatorii din România. Pentru a fi aproape de clienti, Orange a dezvoltat o larga retea de magazine proprii ce cuprinde pâna acum 28 de locatii în toata tara.
Orange România ofera o gama larga de servicii de comunicatii: voce, date, mesaje scrise, mesaje multimedia, wap, e-mail, GPRS, EDGE, wireless IP, WiFi, USSD etc. Orange a fost primul operator din România care a oferit servicii video pe telefonul mobil, incluzând Live-TV.
Orange România se remarca prin cea mai larga acoperire a retelei si peformante excelente în serviciile de asistenta oferite clientilor. Orange înseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cât mai simpla si
despre ANRC
Autoritatea Nationala de Reglementare în Comunicatii este institutia independenta de reglementare în domeniul comunicatiilor electronice si al serviciilor postale. În activitatea sa, ANRC urmareste ca obiective majore: promovarea concurentei, protectia intereselor utilizatorilor finali si încurajarea investitiilor eficiente în infrastructura. Pentru mai multe informatii despre activitatea ANRC, consultati www.anrc.ro.