De regulă, informațiile de interes public legate de activitatea ANCOM se găsesc pe pagina noastră de internet! Află aici ce tipuri de documente poți găsi pe pagina de internet a instituției noastre.
Dacă totuși nu găsești informația care te interesează sau vrei detalii suplimentare, ne poți contacta telefonic la numărul gratuit:
Program: Luni, Miercuri, Joi, Vineri: 9.00 - 13.00; MarÈ›i: 14.30 – 18.30
În afara acestui interval orar ne puteÈ›i contacta prin e-mail, fax, formular online, prin poÈ™tă sau la sediul nostru, în cadrul programului de lucru cu publicul (Luni, Miercuri, Joi: 8.30 – 16.30; MarÈ›i: 8.30 – 18.30; Vineri: 8.30-14.30).
ÎÈ›i vom răspunde în cel mult 10 zile la solicitările scrise. Acest termen se poate prelungi la cel mult 30 de zile dacă ai solicitat un volum mare de informaÈ›ii, care necesită timp pentru a fi prelucrate. Dacă nu avem informaÈ›ia pe care ne-ai cerut-o sau nu e publică, îÈ›i vom comunica acest lucru în 5 zile.
Totodată, ne poÈ›i contacta direct la sediul nostru (din Strada Delea Nouă, nr. 2, sector 3, BucureÈ™ti), în cadrul programului de lucru cu publicul, care este de la 8.30 la 16.30 în zilele de luni, miercuri, joi, de la 8.30 la 18.30 în fiecare marÈ›i È™i de la 8.30 la 14.30 în fiecare vineri.
Persoanele de contact pentru solicitarea unei informații de interes public sunt:
Mihaela Ana, Andreea Arcan-Apostol, Anca Călin, Rebeca Dascălu, Alina Dișli, Corina Fleckhammer, Melania Nandrea, Simona Petruș, Niculina Rizescu.
De regulă, ANCOM nu percepe nicio taxa pentru serviciile de căutare È™i identificare a informaÈ›iilor solicitate sau pentru serviciile de copiere sau expediere a acestora. Doar în situaÈ›ia solicitării unui volum foarte mare de informaÈ›ii, în format fizic, este posibil să-È›i solicităm costurile aferente serviciilor de copiere a documentelor solicitate.
Dacă doreÈ™ti o audiență la preÈ™edintele ANCOM, ne poÈ›i transmite o solicitare în acest sens, precizând datele tale de identificare, precum È™i obiectul audienÈ›ei la:
Vezi mai jos regulile privind solicitarea È™i desfășurarea audienÈ›elor în ANCOM.
- AudienÈ›a se solicită în nume propriu È™i reprezintă o întrevedere acordată unui cetățean de către preÈ™edintele/vicepreÈ™edinÈ›ii ANCOM, fără a avea caracterul unei dezbateri publice sau a unei întâlniri cu reprezentanÈ›i ai presei.
- După primirea cererilor de audiență, dacă este cazul, persoana responsabilă cu organizarea audiențelor va solicita un punct de vedere din partea șefilor de direcții/servicii/compartimente, după caz, cu privire la aspectele menționate de către solicitant.
- După aprobarea/respingerea cererii de audiență, persoana responsabilă cu organizarea audienÈ›elor le va comunica solicitanÈ›ilor, în scris, rezoluÈ›ia conducerii ANCOM È™i, după caz, data ÅŸi ora audienÈ›ei.
- În cazuri deosebite, audienÈ›ele pot fi acordate ÅŸi de alte persoane de specialitate, împuternicite de preÈ™edintele/vicepreÈ™edinÈ›ii ANCOM, în funcÈ›ie de problemele care fac obiectul audienÈ›ei.
- Persoanele care solicită audienÈ›a pentru soluÈ›ionarea unor probleme care nu sunt de competenÈ›a ANCOM nu vor fi înscrise pe lista de audienÈ›e, ci vor fi îndrumate de către persoana responsabilă cu organizarea audienÈ›elor către instituÈ›iile sau autoritățile competente pentru rezolvarea problemei.
- Persoanele care au depus o petiÈ›ie la ANCOM È™i au primit un răspuns la aceasta nu mai pot beneficia de o audiență având acelaÈ™i subiect.
- Persoanele care au participat la o audiență cu reprezentanÈ›ii ANCOM nu mai pot beneficia de încă o audiență având acelaÈ™i subiect.
- Cererea de audiență poate fi respinsă dacă în urma unei analize preliminare realizate de persoana responsabilă se constată că audienÈ›a are acelaÈ™i obiect cu un subiect care se află pe rolul instanÈ›elor judecătoreÈ™ti sau asupra căruia instanÈ›a s-a pronunÈ›at deja.
- Durata unei audiențe nu va depăși 30 de minute.